[Media Studio PRO] Eigene Bewegungsverläufe Objekte Übergangseffekte.

Maffy

Erfahrenes Mitglied
Hallo,

mit welchem Programm kann ich eigene Übergangseffekte, Bewegungspfade Filter usw. für Media Studio Pro erstellen.
 
Kannst Du dies nicht in MediaStudio machen? Also in der 6.0 Version habe ich eigene Bewegungspfade definiert und die dann abgespeichert. Wie es bei Überblendungen aussieht weiss ich allerdings nicht!
 
Auf der Ulead Site habe ich einige Tools gesehen mit denen ich eigene Übergangseffekte Videofilter usw. erstellen kann.

Video Filter (VFT) Plug-in Module
In MediaStudio Pro 5.0, all the video filters are implemented as plug-ins. They are installed in the vft_plug sub-directory under the MediaStudio Pro 5.0 program directory. A Video filter plug-in is called a VFT (Video Filter). There are three export APIs in each video filter plug-in (DLL). Applications call those APIs to get the VFT information or apply a video filter. A VFT may call a callback function provided by calling application to get a certain video frame or show error messages.

Transition Effect (VFX) Plug-in Module

A transition effect is an effect from one scene to another to avoid sharp scene change. All transition effects are implemented as plug-in style. They all have the same extension “.vfx to let application identify them easier during application launching.
 
Zurück